BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 19 April 2012

al fatihah ..

astagfirullahhalazim ..
malam ni seyez aku sedih sgt ..
ta sangka aku da khlgan kawan aku mse kcik ..
sumpa aku ckp semenjak 2,3ary ny aku asyk pk kan dy ..
rupa2 nya mlm ny dy da pergi kerahmatullah ..
pkul 12 tgh mlm mk aku dpat kol dry kaka dy ..
time uh aku nga hadap lappy n abg lpak nan kwn2 dy at lua ..
pasuh mk aku ckp yg LAN da tatew ..
aku tesentap n tewos kua dri blk ..
mk aku tedduk ..
dy ckp LAN KEMALANGAN PUKUL 9 TTY DU DA MENGGAL DUNIA ..
aku lari msk blk n menangis tak henti2 ..
SUMPA aku mcm ta pecye bnde ny jdy ..
mcm baru smlm aku begurau senda dgn dy ..
aku egt lgi dy ske sgt usik aku , wat aku skewt aty , wat aku nagis ..
arwah skew sakat mak aku ..
aku egt lgi seblm dy g mekah dy ckp dy akn doa kmi sekeluarga n doa kan mk aku dpt husband "haha,gyle lha ku ny lan"
ta pasal2 kne mki nan mk aku time uh ..
ya allahh .. aku emang ta bole lpew sgt time bln pose 3taon lpas time arwah tdoo uma aku ..
aku siap begusti ats katil ag nan dy "jgn pk lain ad abg aku jgak time uh"
aku pena merajuk nan arwah coz dy ske sgt skt kan aty aku smpay dy bli kan aku aiskrim towq pjuk ..
huhee .. NY PIC ARWAH


lan npew kau ta pena na aty2 bwk mtow ??
if tatew kau t spew ag na beguro nan aku ? spew aku na mara ag ??
aku sdeyh sgt n ta sgke kau yg pegi dlu dri aku ..
kau ckp na cri kan aku jdoh ?? 
lann ,,, aku epy sgt knl kau ..
kau kwn yg baik ..
blew kau blewq kl mcty kau lpak n tdor uma aku .. 
tpy skunk kau da taew ..
aku redha nan pemegiaan kau ..
moga kau dtmpat kan dgn org yg beriman ..
AMINN~~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan